Menu główne:
Kluczbork, dnia 26.08.2014 r.
DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU OBIEKTÓW KOMUNALNYCH w Kluczborku
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
- Specjalista do spraw zarządzania cmentarzem jednostki organizacyjnej Gminy Kluczbork.
I . Nazwa i adres jednostki: Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych
ul. Wolności 1A , 46-203 Kluczbork
II. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
Nazwa stanowiska: Specjalista do spraw zarządzania cmentarzem jednostki organizacyjnej gminy Kluczbork
Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godzin tygodniowo.
III. Wymagania związane z wykonaniem pracy na stanowisku Specjalisty ds. zarządzania cmentarzem
Do konkursu może przystąpić osoba , która spełnia następujące wymagania :
1. Wymagania konieczne:
obywatelstwo polskie, ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, wykształcenie wyższe, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był(a) karany(a) za przestępstwa popełnione umyślnie, nie karana(y) za przestępstwo gospodarcze lub wykroczenie przeciwko mieniu, posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku zarządcy - administratora, doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania nieruchomościami, wiedza z zakresu funkcjonowania administracji i podmiotów publicznych
2. Wymagania dodatkowe:
znajomość obsługi komputera (w tym MS Word, MS Excel),
znajomość obsługi urządzeń fiskalnych,
wysoki poziom etyki profesjonalnej,
komunikatywność i umiejętność współpracy w grupie,
dyspozycyjność,
3. Znajomość przepisów:
znajomość ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych wraz z rozporządzeniem szczegółowym, znajomość przepisów prawa samorządowego – ustawy o finansach publicznych, ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o utrzymaniu czystości w gminach.
IV. Główne obowiązki :
prowadzenie i nadzorowanie spraw w zakresie utrzymania i zarządzania cmentarzem komunalnym :
prowadzenie ksiąg cmentarnych w układzie rocznikowym oraz alfabetycznym stosownie do Rozporządzenia Ministra Sprawa Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów,
wyznaczanie miejsc pochówku, po przedstawieniu aktu zgonu,
rezerwacja miejsc na przyszłe pochówki,
prowadzenie księgi grobów,
udostępnianie kaplicy cmentarnej,
utrzymanie ładu i porządku na alejach cmentarza,
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń znajdujących
się na cmentarzu,
pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia :
- list motywacyjny,
- curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy
- dokumenty potwierdzające wykształcenie,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
- oświadczenie , że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był /a karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie oraz za przestępstwo karne oraz , że nie był/a karany/a za przestępstwo gospodarcze lub przeciwko mieniu,
- oświadczenie o dobrym stanie zdrowia
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Praca w biurze obsługi cmentarza komunalnego
2. Obsługa komputera do 4 godzin na dobę,
3. Kontakt z klientami: bezpośredni i telefoniczny.
4. Nadzór nad podległymi pracownikami obsługi cmentarza
VII. Inne informacje
- Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia i możliwość
przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi oferentami.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy.
- Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Oferty w zamkniętych kopertach należy składać w terminie do 09.09.2014 r. do godziny 15 00 w Miejskim Zarządzie Obiektów Komunalnych , ul. Wolności 1A 9
( Sekretariat – pokój Nr 5 )
Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych ofert:
- 12.09.2014 r.
DYREKTOR
inż. ADAM WOJCIECHOWSKI